بررسی Anker PowerCore II 10000

بررسی مشخصات و خرید پاوربانک

بررسی Anker PowerCore II 10000

۱۷۸ بازديد
دو درگاه شارژ سریع
anker 20000 mah بررسی پاوربانک
نسخه سفید با رنگ مات خود که در برابر اثر انگشت مقاومت می کند ، ظریف به نظر می رسد

بانک باتری USB Anker PowerCore 20100 دارای دو درگاه شارژ سریع 2.4 آمپر است. 2.4 آمپر سریعترین درگاه شارژ است که در حال حاضر در بازار خواهید داشت و با وجود هر دو درگاه جریان جریان 2.4 آمپر ، نیازی به نگرانی در مورد به یاد سپردن پورت شارژ سریع ندارید.

آخرین بروزرسانی: اکنون Anker PowerCore Essential 20000 USB-C PD را برای شارژ فوق العاده برای آخرین آیفون ها و سامسونگ و سایر تلفن های اندرویدی ارائه می دهد. نسخه جدید می تواند دستگاه های سازگار را تا 50 درصد در مدت زمان فقط نیم ساعت شارژ کند. همچنین با استفاده از یک شارژر PD / iPhone 11 Pro / Max شارژر فقط 6 ساعت و با شارژرهای USB-C سامسونگ در 8 ساعت کاملاً شارژ می شود.

لطفا توجه داشته باشید که آیفون های 7 ، 7 به علاوه و بالاتر از USB-C PD / Quickcharge پشتیبانی نمی کنند بلکه در عوض از شارژ سریع 2.4 آمپر پشتیبانی می کنند که توسط Anker PowerCore 20100 پشتیبانی می شود.
تمام محافظت های ایمنی استاندارد

بانک باتری خارجی Anker PowerCore 20100 دارای 10 حفاظت ایمنی از محافظت در برابر افزایش و محافظت بیش از ولتاژ گرفته تا کنترل دما و قطع جریان خروجی است. در حالی که بسیاری از این موارد در همه باتری های با کیفیت خارجی موجود است ، یکی از ویژگی هایی که می خواهیم در اینجا از آن یاد کنیم ویژگی Voltage Boost است.
ویژگی افزایش ولتاژ

Anker ادعا می کند که ویژگی افزایش ولتاژ مقاومت کابل را حس می کند و بر این اساس جریان را افزایش می دهد. این ویژگی در هنگام شارژ کردن دستگاه با استفاده از کابل های طولانی حائز اهمیت است زیرا اینگونه کابل ها مقاومت بالایی دارند که جریان را هدر می دهد و منجر به شارژ کندتر می شود.

در حالی که ما همیشه به کاربران توصیه می کنیم از کابل های کوتاه تر و باکیفیت استفاده کنند ، زیرا باعث می شود شارژ پاوربانک شما دوام بیشتری داشته باشد و دستگاه شما سریعتر شارژ شود ، ویژگی Anker Voltage Boost حداقل با افزایش جریان ، به یکی از این موارد توجه می کند تا سریعتر شارژ شود. با این حال ، توجه داشته باشید که با افزایش جریان ، پاوربانک شما نیز سریعتر تخلیه خواهد شد ، هنوز هم بهترین گزینه برای استفاده از کابل با کیفیت و بسیار کوتاه برای استخراج حداکثر توان از پاوربانک خود و کاهش هدر رفت انرژی ذخیره شده است.

 
دسته بهترین بانکهای قدرت بررسی بانکهای قدرت USB
برچسب گذاری شده 2.4 Anker Anker PowerCore + بانکهای باتری خارجی بانکهای باتری موبایل بانکهای قدرت باریک ظرفیت ظرفیت واقعی بانکها دو پورت شارژ USB PD-C USB-C
بررسی Anker PowerCore II 10000
بررسی شارژر قابل حمل RAVPower 6700
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.