پاوربانک 20000

بررسی مشخصات و خرید پاوربانک

پاوربانک 20000

۲۴۱ بازديد
نکته 1: ظرفیت پاور بانک

چند بار دوست دارید دستگاه های الکترونیکی خود را بدون شارژ کردن پاوربانک خود شارژ کنید؟ این سوالی است که ظرفیت پاور بانک قادر است برای شما تعریف کند. سوال مهم دیگر این است که برای چه دستگاهی قصد استفاده از پاوربانک خود را دارید؟ لپ تاپ به یک تلفن هوشمند بیشتر نیاز دارد. یک تلفن هوشمند 3.350 میلی آمپر ساعتی با یک پاور بانک قابل شارژ است اما لپ تاپ به قدرت بیشتری نیاز دارد. به پاوربانک لپ تاپ احتیاج دارید؟ از پاوربانک با ظرفیت 30.000 میلی آمپر ساعت خرید پاوربانک انکر یا بالاتر استفاده کنید.
نکته 2: ورودی و خروجی
پاور بانکهای امروزی چنان پیشرفته اند که نیازی به انتخاب این سؤال نیست. فقط برخی از مدل هایی که امروزه در فروشگاه ها هستند ممکن است از ورودی یا خروجی مناسب برای دستگاه های تلفن همراه شما برخوردار نباشند. بنابراین همیشه مشخصات ورودی و خروجی را بررسی کنید که دستگاه ها با پاور بانک سازگار هستند.
نکته 3: قیمت و کیفیت
اگر در حال جستجوی پاوربانک کامل و خرید پاوربانک انکر a1214 متناسب با نیازهای خود هستید ، باید بیشتر از تصاویر نگاه کنید. به مشخصات آن نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید که مشخصات آن برای استفاده شما از پاور بانک مهم است. بعضی اوقات مدل ارزان تر مطابق نیاز شما نیست و پاوربانک ارزان ممکن است تا زمانی که شما بخواهید دوام نیاورد. دلیل دیگری برای نگاه خوب به نسبت قیمت / کیفیت ، اضافه بار است. برخی از پاوربانک های ارزان قیمت می توانند دستگاههای الکترونیکی شما را بارگیری و صدمه ببینند. همه بانکهای قدرت ما مورد آزمایش قرار گرفته و تمام خواسته های ایمنی اروپا را برآورده می کنند.
نکته 4: اندازه
استفاده از پاوربانک بسیار آسان است در صورت عدم دسترسی به دیوارکشی ، و شما مجبور به شارژ دستگاه های الکترونیکی خود در مسیر رسیدن به مقصد خود هستید. اندازه پاوربانک بسیار مهم است که باید به آنها توجه کنید زیرا باید پاوربانک را با خود ببرید. یک پاوربانک برای تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما می تواند در جیب شما جای بگیرد ، اما یک پاوربانک بزرگتر لپ تاپ نیست. یک پاوربانک لپ تاپ در کوله پشتی کیف دستی شما جای می گیرد.
نکته 5: آمپر
علاوه بر ظرفیت پاوربانک ، آمپراژ نیز بسیار مهم است. آمپر (A) به شما می گوید که پاوربانک با چه سرعتی دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ می کند. یک پاوربانک معمولی دارای آمپراژ بین 1 تا 3.5 است. هرچه میزان خرید پاوربانک انکر a1215 آمپراژ بالاتر باشد ، سرعت بیشتری در اختیار پاوربانک دستگاه های شما خواهد بود.
نکته 6: تلفن هوشمند من چه باتری دارد؟
ظرفیت یک باتری از هر تلفن هوشمند متفاوت است. این لیستی از بهترین تلفن های هوشمند فروخته شده و ظرفیت هر مدل است. ما تضمین نمی کنیم که هر مدل همانطور که نشان داده شده دارای mAh دقیق است.

آیفون 6s - 1.715 میلی آمپر ساعت
iPhone 6s Plus - 2.750 میلی آمپر ساعت
آیفون 6 - 1.810 میلی آمپر
آیفون 6 پلاس - 2.915 میلی آمپر
آیفون 5s - 1.570 میلی آمپر ساعت
آیفون 5 - 1.440 میلی آمپر ساعت
iPad Air 2 - 7.340 میلی آمپر ساعت
iPad Air - 8.827 میلی آمپر ساعت
iPad mini 4 - 5.124 میلی آمپر ساعت
Samsung Galaxy S6 edge Plus - 3.000 میلی آمپر ساعت
لبه سامسونگ Galaxy S6 edge - 2.600 میلی آمپر ساعت
Samsung Galaxy S6 - 2.550 میلی آمپر ساعت
Samsung Galaxy S5 - 2.800 میلی آمپر ساعت
Samsung Galaxy Tab S2 (9،7 اینچ) - 5.870 میلی آمپر ساعت
OnePlus 2 - 3.300 میلی آمپر ساعت
OnePlus One - 3.100 میلی آمپر ساعت
LG G5 - 2.800 میلی آمپر ساعت
LG G4 - 3.000 میلی آمپر
LG G3 - 3.000 میلی آمپر ساعت
Google Nexus 6 - 3.220 میلی آمپر ساعت
Huawei Mate 6 - 2.700 میلی آمپر ساعت

وقتی ظرفیت پاوربانک را با ظرفیت تلفن هوشمند یا تبلت تقسیم می کنید ، می توانید چند بار محاسبه کنید که می توانید تلفن هوشمند خود را با یک پاور بانک کاملاً شارژ شارژ کنید.
نکته 7: استفاده از پاور بانک
یک پاور بانک فقط برای یک هدف قابل استفاده است. یک دانش آموز می تواند از پاوربانک در اتوبوس به مدرسه استفاده کند ، هنگامی که هیچ سوکت در دسترس نباشد ، یک کوهنورد می تواند هنگام استفاده از تلفن هوشمند خود از تلفن هوشمند خود استفاده کند وقتی که نیاز به ارسال سیگنال ظهور دارد یا یک متخصص بقا می تواند در هنگام استفاده از یک پاوربانک در فضای باز استفاده کند. طوفان بر او طغیان می کند.
نکته 8: برای بیش از یک دستگاه از پاوربانک استفاده کنید
پاوربانک برای شارژ تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود در لحظه هایی که هیچ سوکت در دسترس نیست بسیار مفید است. می توانید فقط از تلفن هوشمند ، تبلت و لپ تاپ خود از پاور بانک استفاده کنید. همچنین می توانید دوربین اکشن ، چراغ قابل حمل LED و سایر دستگاه های خود را با ورودی USB-C یا USB شارژ کنید.
نکته 9: از پاور بانک خود نهایت استفاده را ببرید
هنگامی که هزینه آن را پرداخت نکنید ، یک پاور بانک می تواند قدرت خود را از دست بدهد. حتی اگر چند ماه یا حتی سالهای بعدی از پاوربانک استفاده نمی کنید ، باید یک بار آن را شارژ کنید. همیشه باید هنگامی که مدت طولانی از آن استفاده نکرده اید ، از پاوربانک خود شارژ کنید. در این حالت طول عمر پاوربانک خود را افزایش می دهید.
نکته 10: یک پاوربانک را با یک پنل خورشیدی قابل حمل ترکیب کنید
باتری های خود را کاملاً سازگار با محیط زیست شارژ کنید؟ این امکان وجود دارد که استفاده از پاوربانک را با یک پنل خورشیدی قابل حمل ترکیب کنید. می توانید پاوربانک خود را با پنل خورشیدی موبایل شارژ کنید و دستگاه های خود را با پاوربانک شارژ کنید. یا می توانید وسایل الکترونیکی خود را مستقیماً با پنل خورشیدی قابل حمل شارژ کنید. این ترکیب فقط سازگار با محیط زیست نیست بلکه سرگرم کننده زیادی است!

پاوربانک 10000
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.